Сортировать статьи по: дате | популярности | посещаемости | комментариям | алфавиту
 
 

Қазақстандағы қорықтар

Автор: admin от 4-12-2018, 04:56, посмотрело: 6

0

Қазақстандағы қорықтар
Қазақстандағы қорықтар
Қазақстандағы қорықтар

Категория: Информация

 
 

План развития школы

Автор: admin от 4-12-2018, 01:48, посмотрело: 13

0

Алматы қаласы Білім басқармасы  «№47 жалпы білім  беретін мектеп»

КММ   МЕКТЕПТІ ДАМЫТУ ЖОСПАРЫ

 

МДЖ  мақсаты: Жаңартылған білім беру мазмұнындағы оқыту мен білім алудағы жаңа тәсілдерді  іске асыру

«Мәңгілік Ел» ұлттық идеясын іске асыру жағдайында адам тұлғасын тәрбиелеу. Мектеп – денсаулық аралы.

 

 

Басымдықтар

Табыс критерийлері

 

<!--[if !supportLists]-->1.      <!--[endif]-->Қоғамдастық құру арқылы, заман талабына сай педагогтардың кәсіби біліктілігі мен педагогикалық шеберлігін жетілдіру;

 

<!--[if !supportLists]-->2.      <!--[endif]-->Математикадан білім сапасын арттыру;

 

<!--[if !supportLists]-->3.      <!--[endif]-->Өзін-өзі анықтауға қабілетті, көп тілді, жан-жақты тұлғаны дамыту;

 

<!--[if !supportLists]-->4.      <!--[endif]-->Рухани-адамгершілік қасиеттер қалыптасқан тұлғаны тәрбиелеуде, мектеп және жанұя ынтымақтастығын дамыту;

 

<!--[if !supportLists]-->5.      <!--[endif]-->Білім беру үдерісіне денсаулық  сақтау технологияларын енгізу арқылы балалардың  денсаулығын сақтау және нығайту;

 

<!--[if !supportLists]-->6.      <!--[endif]-->Мамандық таңдауға дұрыс бағыт беру, мектеп бітіргенде түрлі салаларда еңбек

жасауына мүмкіндік туғызу

 

 

Оқушы:

  1. Оқушылардың білім сапасы артады.
  2. Математика пәні бойынша білім сапасы көтеріледі, функционалдық сауаттылық дамиды.
  3. Бастауыш буын: Көркем еңбек, дүниетану және жаратылыстану сабақтарын ағылшын тілмен кіріктіріліп өтілуі;

5-6 сыныптарда жаратылыстану, 7-8 сыныптарда физика, информатика,биология  пәндері ағылшын тіліндегі терминологиялық түсініктерді меңгереді;

9-11 сыныптарды тарих пәнінен орыс тіліндегі терминологиялық түсініктерді пайдаланалады;

  1. Этнопедагогика мен ұлттық рухани салт-дәстүрлерді дамыту, белсенді, жасампаз, тәрбие тәжірибесіне, ата-аналарды тартуда мұғалімдердің рөлін күшейту;
  2. Оқушылардың сырқаттанушылығын төмендету және денсаулығын нығайта отырып салауатты өмір салтына деген қажеттіліктерін дамыту;
  3. Оқушыға бейінді және сұранысы жоғары мамандықты таңдап өмірде пайдалауы.

 

Мұғалім:

  1. Қоғамдастыққа мүше болу, оқытудың жаңа тәсілдерін қолдану арқылы білім берудің сапасын арттырады. Критериалды бағалау жүйесін қолданып жүзеге асыру;
  2. Кәсіби шеберлігін арттыру, интеллектуалды деңгейін көтеру, сөйлеу мәдениетін жоғарлату;
  3. Мектеп шәкірттерінің жаратылыстану-математика пәндер саласы бойынша 40% білім сапасына қол жеткізу;
  4. Жаратылыстану-математика бағытындағы пәндерге терминдік деңгейде ағылшын тілін кіріктіру;
  5. Отбасы әлеуетін әлеуметтік-мәдени жұмылдыруда педагогтар мен ата-аналар арасында серіктестік қарым-қатынасты орнату;
  6. Әр  бала үшін қолайлы әлеуметтік - психологиялық микроклиматын құру;
  7. Кәсіби бағдар кабинетінің жұмысын күшейту.

 

 

 

 

 

Р/с

Атқарылатын іс-шаралар

Мақсаты

Табыс критерийлері

Жауапты адам

Мерзімі

Мониторинг жүргізу

1.

Мектеп әкімшілігінің мүшелерімен кездесу ұйымдастыру.

Өзін-өзі тануға,шығармашылыққа қабілетті, дені сау, руханилығы мен адамгершілігі, әлеуметтілігі жоғары оқушы тұлғасын дамытуға бағытталған тәрбиелеу және білім беру ортасын құру

Мектеп  оқушыларының 

«Мәңгілік  Ел» жалпыұлттық патриоттық  идеясының  рухани-адамгершілік  құндылықтары  мен салауатты  өмір салтын, мәдениетін қалыптастыру

 

Мектеп директоры

 

Тамыз

Директор ,

oрынбасары,

психолог,

әлеуметтік педагог,

әдістемелік бірлестік жетекшілері

2.

Ұжым мүшелерімен кездесу өкізу.

“Математика” пәні бойынша білім сапасын көтеру, функционалдық сауаттылықты дамыту

Мектепте білім беру сапасын жетілдіру және жаңарту:

мектеп шәкірттерінің жаратылыстану-математика пәндер саласы бойынша 65% білім сапасына қол жеткізу

Мектеп директоры

 

Қыркүйек - қазан

Директор,oрынбасары,

психолог, әлеуметтік педагог ,әдістемелік бірлестік жетекшілері, мұғалімдер

3.

 «Қоғамдастық - өзгеріс енгізу негізі» тақырыбына коучинг өткізу. Қоғамдастық құрудың қажеттілігін түсіндіру.

Қоғамдастық құру арқылы білім берудің сапасын арттыру. Заман талабына сай педагогтардың кәсіби біліктілігі мен педагогикалық шеберлігін жетілдіру, шығармашылығын арттыру,

педагогтардың сөйлеу мәдениетін жоғары

деңгейге жеткізу

Қоғамдастық мүшелері қоғамдастық құрудың қажеттілігін түсінеді.

Мектеп директоры, директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары

 

Қараша- желтоқсан

Директор,

Үйлестіруші    топ,

Зерттеуші   топ,

Дамытуші   топ

4.

Қоғамдастық мүшелерімен кәсіби сұхбат жүргізу

Ынтымақтастық арқылы, өзін- өзі  дамыту мен жетілдіруге ұмтылатын, барлық  жағдайларда  үш тілде коммуникативтік қызметі өзара байланысты қызмет  түрлерін  жүзеге  асыра  алатын, бірнеше тілді меңгерген, әлеуметтік және кәсіптік жағына өзін-өзі анықтауға қабілетті, көптілді, жан-жақты тұлғаны дамыту.

Үйлестіруші, зерттеуші және дамытушы топтардың мүшелері өз тобының мақсаттары мен міндеттерін айқын үсінеді

Мектеп директоры, директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары

Әр тоқсан сайын

Директор,

Үйлестіруші    топ,

Зерттеуші   топ,

Дамытуші   топ

5.

Коучинг: «Талантты және дарынды балаларды оқыту»

Орыс, ағылшын тілі пәндерінің білім сапасы

жоғарлауына себеп болатын, ағылшын тілі,орыс тілі пән мұғалімдерінің кәсіптік және әдістемелік деңгейлерін көтеру Қатысушыларға талантты және дарынды балалармен жұмыс жүргізу жолдарын түсіндіру

Мектепте білім беру сапасын жетілдіру және жаңарту:

жаратылыстану-математика бағытындағы пәндерге терминдік деңгейде ағылшын тілін кіріктіру

 

Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары

Қаңтар - ақпан

Директор,oрынбасары,

психолог, әлеуметтік педагог ,әдістемелік бірлестік жетекшілері, мұғалімдер

6

Сабаққа қатысу арқылы кері байланыс беру

Отбасында табысты бала тәрбиелеу, ата-аналармен ағарту жұмыстарын ұйымдастыру, рухани-адамгершілік қасиеттер қалыптасқан тұлғаны тәрбиелеуде, мектеп және жанұя ынтымақтастығын дамыту

Бірыңғай ізгілікті, игілікті, тәрбие ортасын, біртұтас педагогикалық кеңістік құру мақсатында отбасы әлеуетін әлеуметтік-мәдени жұмылдыруда педагогтар мен ата-аналар арасында серіктестік қарым-қатынасты орнату

Мектеп директоры, директордың орынбасарлары

Әр тоқсан сайын

Директор,

директордың орынбасары

7

Тәлімгерлік үдерісін ұйымдасыру.

Білім беру үдерісіне денсаулық  сақтау технологияларын енгізу арқылы балалардың

денсаулығын сақтау және нығайту мәселесін кешенді шешу

Әр  бала үшін қолайлы

әлеуметтік - психологиялық микроклиматын құру

.

Мектеп директоры, директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары

Наурыз - мамыр

Директор,

директордың орынбасары,

Тәлім алушы мұғалім

8.

Тәлім алушылармен кәсіби сұхбат

Эко-Энерго Кешенін  құра отырып, оқушылардың функционалды сауаттылығын дамытуға  жағдай жасау,

 ғылымға , ел экономикасын көтеруге, мамандық таңдауға дұрыс бағыт беру, мектеп бітіргенде түрлі салаларда еңбек жасауына мүмкіндік туғызу

Өз құқығын қорғай алатын,

өз ұлтының рухани мәдениеті негізінде өз міндетін түсіне білетін, отбасы-тұрмыс жағдайындағы келеңсіз мәселелердің шешімін өз бетімен таба алатын, саяси қоғамдағы өмірін бағдарлай  білетін түлекті тәрбиелейді

 

Мектеп директоры, директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары

Сәуір

Директор,

директордың орынбасары,

Тәлім алушы мұғалім

 

9

Қоғамдастық отырысы

Қоғамдастық жұмысының мақсаттары орындалуы туралы пікіралмасу

Жұмыс қорытындысын шығару

Мектеп директоры, директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары

Мамыр

Директор,

директордың орынбасары

 

 

 

№47 ЖББМ КММ директорының м.а.               Сейдакова Н.А.

Категория: Информация, Методика и опыт, Родителям

 

Протокол попечительского совета № 2

Автор: admin от 4-12-2018, 01:42, посмотрело: 12

0

 

 № 47 жалпы білім беретін мектептің

қамқоршылық кеңесінің отырысы

Хаттама № 2

02.11.2018ж.

 

Қатысқандар:

Қамқорлық кеңесінің төрайымы:

1.Кайранбекова С.К.

Қамқорлық кеңесінің мүшелері:

2.Жанбатыров М.Б

3.Өмірасыл А.

4.Юрьева А.А.

5.Конопатова Л.

6.Ташимова Ф.М.

7. Омарова Г.К.

8.Абдибаева Г.А.

9.Асанбеков Б.Е.

Мектеп әкімшілігі:

Мектеп директорының м.а: СейдаковаН.А.

Директордың ТІЖО: АбдисалимоваМ.С.

Директордың ОІЖО: Атанбаева Г.Н.

Мектеп психологы: ТолыбаеваЖ.О.

Мектеп әлеуметтік педагогы: ШориковаГ.А.

Бастауыш сынып мұғалімі: СуюндиковаГ.А.

 

Күн тәртібінде:

1.Мектепті дамыту жоспарымен таныстыру.

 

Күн тәртібіндегі бірінші мәселе бойынша мектеп директорының міндетін атқарушы Н.А.Сейдакова сөз алып, мектепті дамыту жоспарындағы  «Жаңартылған білім беру мазмұнындағы оқыту мен білім алудағы жаңа тәсілдерді іске асыру»; «Мәңгілік Ел» ұлттық идеясын іске асыру жағдайында адам тұлғасын тәрбиелеу»; «Мектеп-денсаулық аралы» атты үш стратегиялық бағыттарымен таныстырды. Мектепті дамыту жоспары бойынша алты жоба іске асырылатынына тоқталды.

Жаңартылған білім беру мазмұнындағы оқыту мен білім алудағы жаңа тәсілдер бойынша:«Қауымдастық» клубын  құруарқылы білім берудің сапасын арттыру. Заман талабына сай педагогтардың кәсіби біліктілігі мен педагогикалық шеберлігін жетілдіру, шығармашылығын арттыру,педагогтардың сөйлеу мәдениетін жоғары деңгейге жеткізу туралы атап өтті.

«Математикадан білім сапасын арттыру» жобасымен таныстыру барысындафункционалдық сауаттылықты дамыту арқылымектеп шәкірттерінің жаратылыстану-математика пәндер саласы бойынша 2017-2018 оқу жылындағы көрсеткіштерге қарағанда ағымдағы оқу жылында5%-ға білім сапасын көтеру мақсатталды.

«Үштілділік-заман талабы»  осы орайда «Полиглот» жобасы бойынша бастауыш сыныптарда: көркем еңбек, дүниетану және жаратылыстану сабақтарын ағылшын тілімен кіріктіріліп өтілуі; 5-6 сыныптарда жаратылыстану; 7-8 сыныптарда физика, информатика, биология пәндері ағылшын тіліндегі терминологиялық түсініктерді пайдалану; 9-11 сыныптар арасындағы тарих пәнінен орыс тіліндегі терминологиялық түсініктерді енгізу.Сондықтан үш тілдібілім берудің басты мақсаты әр білім алушының жеке қабілеттерін ескере отырып жағдай жасау керектігіне тоқталды.

«Мәңгілік Ел» ұлттық идеясын іске асыру жағдайында адам тұлғасын тәрбиелеу.Мектеп оқушыларының «Мәңгілік Ел» жалпыұлттық патриоттық идеясының рухани-адамгершілік құндылықтары мен салауатты өмір салтын, мәдениетін қалыптастыру, мектеп және жанұя ынтымақтастығын дамыту; этнопедагогика мен ұлттық рухани салт-дәстүрлерді жаңғырту аясында ата-аналарменбірлесіп «Отбасы- Семья» жобасы бойыншабір мақсатқа, бір мүддеге, бір болашаққа бағдар алған ендігі ұрпақ – «Мәңгілік Ел» перзентін тәрбиелеуге шақырды.

« Эко-Энерго Кешен» жобасын  құра отырып,оқушылардың функционалды сауаттылығын дамытуға жағдай жасау, ғылымға, ел экономикасын көтеруге және оқушыларғамектеп бітіргенде түрлі салаларда еңбек жасауына мүмкіндік туғызу. Өз құқығын қорғай алатын,өз ұлтының рухани мәдениеті негізінде өз міндетін түсіне білетін, отбасы-тұрмыс жағдайындағы келеңсіз мәселелердің шешімін өз бетімен таба алатын, саяси қоғамдағы өмірін бағдарлай  білетін түлекті тәрбиелеу керектігін айтып өтті.

«Мектеп-денсаулық аралы» жобасы бойынша білім беру үрдісіне денсаулық сақтау технологияларын енгізу арқылы балалардың денсаулығын сақтау және нығайту.Балалардың салауатты өмір салтына деген қажеттіліктерін дамыта отырып әр  бала үшін қолайлы әлеуметтік - психологиялық микроклиматын құруды көздеді.

 

Қамқоршылық кеңесінің мүшесі 2 сынып ата-анасы  Өмірасыл Айжан: бұл  мектепті дамыту жоспарына келетін болсақ, балаға беретін білім деңгейінің өсуі, мұғалімдердің оқушылармен тығыз жұмыс жасауымен қатар кәсіби құзырлығын өсуіне көңіл бөлінгені айтылды.Сонымен қатарұстаздар мен ата-аналар арасында серіктестік қарым-қатынасының нығаюына бағытталған жобалар ұнады.

Абдибаева Г.А.Елбасының  үштілдік бағдарламасыосы мектепте  қолға алынатынына  қуаныштымын, келешекте жоспар жүзеге асырылатынына сеніммен қарауға болады.

 

Қамқоршылық кеңесінің отырысының

қаулысы

 

<!--[if !supportLists]-->1.      <!--[endif]-->Жоғарыдағы таныстырылғанжоспарлар мен жобалар бойынша ата-аналар тарапынан бірауыздан қабылданып, ризашылық қолдауын алды.

<!--[if !supportLists]-->2.      <!--[endif]-->Жоспардың жүзеге асырылуына ата-аналар қатысып және бақылап отырсын.

 

 

 

 

Қамқорлық кеңесінің төрайымы:               Кайранбекова С. К.

 

Хатшы:                                                  Абдисалимова М.С.
<!--[if !supportLineBreakNewLine]-->
<!--[endif]-->

 

 

Категория: Родителям

 
 
 
 

"Мемлекеттік рәміздер-ел мәртебесі" атты тақырыпта бастауыш сыныптарында тәрбие сағаты болып өтті.

Автор: admin от 30-11-2018, 02:21, посмотрело: 9

0

thumb=left]http://47.alschool.kz/uploads/posts/2018-11/1543566072_img-20181129-wa0008.jpg[/thumb]
"Мемлекеттік р&#1241;міздер-ел м&#1241;ртебесі" атты та&#1179;ырыпта бастауыш сыныптарында т&#1241;рбие са&#1171;аты болып &#1257;тті.
"Мемлекеттік р&#1241;міздер-ел м&#1241;ртебесі" атты та&#1179;ырыпта бастауыш сыныптарында т&#1241;рбие са&#1171;аты болып &#1257;тті.
"Мемлекеттік р&#1241;міздер-ел м&#1241;ртебесі" атты та&#1179;ырыпта бастауыш сыныптарында т&#1241;рбие са&#1171;аты болып &#1257;тті.

Категория: ---