Сортировать статьи по: дате | популярности | посещаемости | комментариям | алфавиту
 

27.11.2018ж. Тұңғыш Президент күніне байланысты сынып сағаты болып өтті.

Автор: admin от 27-11-2018, 21:12, посмотрело: 21

0

thumb=left]http://47.alschool.kz/uploads/posts/2018-11/1543374631_img_20181127_084709.jpg[/thumb]
27.11.2018ж. Тұңғыш Президент күніне байланысты сынып сағаты болып өтті.
27.11.2018ж. Тұңғыш Президент күніне байланысты сынып сағаты болып өтті.
27.11.2018ж. Тұңғыш Президент күніне байланысты сынып сағаты болып өтті.
27.11.2018ж. Тұңғыш Президент күніне байланысты сынып сағаты болып өтті.
27.11.2018ж. Тұңғыш Президент күніне байланысты сынып сағаты болып өтті.
27.11.2018ж. Тұңғыш Президент күніне байланысты сынып сағаты болып өтті.
27.11.2018ж. Тұңғыш Президент күніне байланысты сынып сағаты болып өтті.

Категория: Информация

 

Спорт жарыстары

Автор: admin от 27-11-2018, 20:58, посмотрело: 28

0

Коммунальное Государственное учреждение "Общеобразовательная школа №47" Управления образования г.Алматы16 ноября  2018 года в 10:00 часов проводились соревнованияпо мини-футболу среди 6 классов, арқан тартыс среди 7 классов, асық ату 5 классов, и по баскетболу в среди 8 классов.Организатор соревнованийКомитет по делам спорта и физической культуры г. Алматы Медеуского района «Спорттық Алматы».

По мини-футболу в соревнованиях приняло участие 3 команд, 42 участников.

 

 По арқан тартыс в соревнованиях приняло участие 2 команд, 25 участников

 

По асық ату в соревнованиях приняло участие 15 участники.

 

 

По баскетболу в соревнованиях приняло участие 3 команд, 41 участников.

 

 

Победители и призёры соревнований по мини-футболу: I место – 6 Ә класс. II место –6 А класс. III место –6 Ә класс.

 

 Победители и призёры соревнований по арқан тартыс: I место – 7Ә класс. II место –7 Ә класс. 

 

 

 

Победители и призёры соревнований по асық ату: I место – 5 А Корниенко Дмитрий класс. II место –5 ӘклассДавлетхан Жанболат класс. III место –5 Ә класс Бейсембекұлы Нұрали.

 

 

Победители и призёры соревнований по баскетболу: I место – 8Ә класс. II место –8А класс. 

 

Таким образом, благодаря соревнованиям появляется воз­можность объективно оценить качество идейно-воспитательной работы с учащимися, проверить техническую подготовку учеников, т. е. уровень овладения программным материалом, клас­сификационной программой, выяснить успехи и пробелы в учебно-тренировочном процессе. Все это повышает общий теоретический, методический н практический уровень учителей и учеников. Кроме того, налаживаются личные кон­такты учителей и учеников, устанавливаются дружествен­ные связи, и в этом проявляется интернациональное назначе­ние соревнований.

Соревнования привлекают большое количест­во зрителей, что способствует привлечению желающих зани­маться спортом. В этом их агитационное назначение.

 

Мероприятие прошло на хорошем организационном уровне. Команды, занявшие I, II, III места были награждены грамотами и медалями. Ответственный за проведение по организации и проведению спортивно-массовых мероприятий Асемов Асхат Саметович, Аманбек Әсем Шаймуратовна.

 

Категория: Родителям

 

Шынықсаң шымыр боласын

Автор: admin от 27-11-2018, 20:50, посмотрело: 18

0

asem-123456.docx [446,08 Kb] (cкачиваний: 3)asem-123456.docx [446,08 Kb] (cкачиваний: 3)asem-123456.docx [446,08 Kb] (cкачиваний: 3)asem-123456.docx [446,08 Kb] (cкачиваний: 3)asem-123456.docx [446,08 Kb] (cкачиваний: 3)

Категория: Традиция школы

 

Қазақстанның еңбек сіңірген қайраткері Миразова Аягүл Төреқызы

Автор: admin от 26-11-2018, 23:22, посмотрело: 16

0

           Қазақстанның еңбек сіңірген қайраткері Миразова Аягүл Төреқызы-

бүгінгі таңда бірнеше биікті, біршама белесті бағындырған  еліміздің құрметті қызметкері. Еңбекқорлығының, талап-талпынысының жоғарылылығының арқасында қарапайым ғана математика мұғалімі дәрежесінен Педагогикалық Ғылымдар Академиясының Академигі дәрежесіне дейін жетіп, жүздің бірі ғана жететін ұлы белесті бағындырды.

Әр жыл сайын кез келген байқауда да, ұжым арасында да үздік ұстаз атағын бермей келе жатқан ұлы тұлғамыз үшін атаулы күн келе жатыр. Барлық оқытушылық қасиеттері мұғалімдер мен оқушыларға көмектесуге бағытталған және баланың жоғары интеллектуалды тұлға ретінде қалыптасуын өзінің борышы ретінде санаған ұстазымызды осы атаулы күнімен, 70 жасқа толған мерейтойымен шын жүректен құттықтаймыз. Алға қойған мақсаттарыңыз бен арман-тілектеріңіз орындалып, өміріңіз нұрлана берсін дей келе, сіздің құрметіңізге орай  қала көлемінде іс-шаралар, өз кезегінде әртүрлі байқаулар мен сынып сағаттары өтіп жатыр.

№47 жалпы білім беретін  мектеп ұжымы   сізге алдағы уақытта 

жұмысыңызға сәттілік және шығармашылық табыс тілейді.

<!--[if gte vml 1]> <!--[if !vml]--><!--[endif]-->

 

Категория: ---

 
 

Алматы қалалық наркологиялық медико-әлеуметтік сауықтыру орталығының дәрігер-наркологы А.А.Трубниковамен кездесу.

Автор: admin от 24-11-2018, 06:23, посмотрело: 14

0

                                       № 47 жалпы білім беретін мектеп

2018-2019 оқу жылы

Алматы қалалық наркологиялық медико-әлеуметтік сауықтыру орталығының дәрігер-наркологы  А.А.Трубниковамен кездесу.

 

2018 жылдың қараша айында Алматы қалалық наркологиялық медико-әлеуметтік сауықтыру орталығының дәрігер-наркологы Трубникова Анна Александровнамен кездесу болып өтті. Оқушыларға  «Есірткі, психотропты заттар, сонымен қатар алкогольді сусындарды тұтыну және оның адам ағзасына әсері мен қоғамға әкелетін зардаптары» туралы бейнеролик көрсету арқылы денсаулық адам  өмірірінің негізгі құндылығы екенін түсіндірді. Оқушылар  қызығушылықпен тыңдады, өздерін қызықтырған сұрақтарға жауап алды.

Дәрігер-нарколог пен оқушылардың кездесуі келешекте оқушыларымызға дұрыс таңдау жасауға мүмкіндік береді деп үміттенеміз.

Категория: Информация

 

№47 жалпы білім беретін мектептің бастауыш сынып мұғалімі Туткабаева Әлия Ноғайқызының рефлексиялық есебі

Автор: admin от 24-11-2018, 05:41, посмотрело: 18

0

№47 жалпы білім беретін мектептің  бастауыш сынып мұғалімі

Туткабаева Әлия Ноғайқызының  рефлексиялық есебі

Тақырыбы: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.

Мақсаты: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдердерді сабақ барысында тиімді пайдалану жолдарымен таныстыру және тарату.

«Баланың  ынтасын арттыру  үшін  оқытылатын  нәрседе  бір  жаңалық  болуы  керек» деп  Ж.Аймауытов  айтқандай  әр  сабақты  жаңаша түрде  өтуге  ұмтылу  қажеттігі әрдайым туындайды. Мен бүгінгі семинарымды ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырудан бастадым. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру оқушылардың әрқайсысымен өзара сыйластық пен сенімге негізделген қарым- қатынас орнату үшін маңызды болмақ. Менің бүгінгі сабақта қолданған ынтымақтастық атмосфера «Сиқырлы қобдиша»деп аталады.

 Жаттығу шарты: Қобдишадан әр қатысушы кезекпен бір сыйлықты таңдап алып, ішінде жазылған сөзді лайықты деп санаған адамға сыйлайды. Сыйлықтар үлестірілгеннен кейін, шеңбер бойынша өзінің сыйлығын айтады.
Рефлексия: сонымен, қоршаған орта да осы қасиетке сізді лайық деп таныса, жеке-жеке қошемет көрсетейік.
Сыйлықтарыңыз құтты болсын!

<!--[if gte vml 1]> <!--[if !vml]-->P81117-111228<!--[endif]-->

Топтық жұмыс – бұл білім алушылардың сабақтағы іс-әрекетін ұйымдастырудың бір түрі деп білемін. Топқа бірігудің өзіндік ерекшелігі бар.Топқа бірігіп жұмыс істеу ұйымшылдыққа тәрбиелейді, өз ойларын ортаға салып, бір-бірінің білетін ақпараттарымен алмаса алады.Топтық жұмысқа барлық топ мүшелері қатыса алады және өз ойларын ортаға салып, бір шешімге келеді. Мұғалімермен  «Атомдар мен молекулалар» әдісі арқылы бөліндік. Мұнда молекулалар атомдардың жиынтығы екендігі баршаға да мәлім екенін айта өттім. Мұғалімдер  сыныптың бос жеріне жиналады. Ойынды жүргізуші «Атомдар!» деп дауыстағанда, олар бір-бірімен араласып, әрілі-берілі жүруі керек, өйткені олар қазір броундық қозғалыстағы атомдар іспетті. Ал,жүргізуші «Молекулар!» деп айтып, бір санды атаса (мәселен, үш немесе төрт,бес, алты) оқушылар сол аталған сан құрамында топтарға жедел түрде бірігуі керек. Қалыс қалған оқушылар (топ құрамын аталған саннан кем құрғандар) айып ретінде бір тапсырма орындайды: өлең оқиды, ән айтады т.с.с.

   Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар – мұғалімнің мүмкіндігін жоғарылататын құрал. Компьютердің мүмкіндіктерін психологиялық және дидактикалық тұрғыда талдап, керек кезінде педагогикалық талаптарға сай қолдану, ішкі тиімділігіне көңіл бөлу мұғалімнің шеберлігі болып табылады.

<!--[if !supportLists]-->*       <!--[endif]-->Жаңа АКТ-ны сабақта пайдаланудың тиімділігі:
Оқушының еркін ойлауына мүмкіндік береді;
Ақыл - ойын дамытады;
Шығармашылық белсендігін арттырады;
Ұжымдық іс - әрекетке тәрбиелейді;
Тіл байлығын жетілдіреді,- деп ойлаймын.

Қорыта айтқанда , ақпараттық-коммуникациялық технологияларды сабақта қолдану – бұл оның нәтижелігіне қолайлы жағдайды жасаудың бірден-бір жолы, ал ол өз кезегінде бірлесе жұмыс жасауға, адами қарым-қатынастарға себепкер болады.

Мен бүгінгі сабағымда өзімнің математика пәнімнен электронды оқулықты пайдалану жолдарымен таныстырдым.

<!--[if gte vml 1]> <!--[if !vml]--><!--[endif]-->     <!--[if gte vml 1]> <!--[if !vml]--><!--[endif]-->

 

     Сабақта қолданылатын жаңа  әдіс-тәсілдерге келетін болсақ, мен бүгінгі сабағыма«ВЕЕР»әдісін қолдандым. Мұнда қағазды веер пішінінде бүктеп, бірінші оқушы бір бөлігіне сабаққа қатысты сұрақтар жазып шығады, екінші оқушы екінші бөлігіне қысқаша жауап жазып тапсырады.

<!--[if gte vml 1]> <!--[if !vml]-->Картинки по запросу 1179;а1171;аздан веер<!--[endif]-->         <!--[if gte vml 1]> <!--[if !vml]--><!--[endif]-->

                   <!--[if gte vml 1]> <!--[if !vml]--><!--[endif]-->

      «Бағалау» термині «жақын отыру» дегенді білдіретін латын сөзінен шыққан.Мұғалім оқушыларды өзін-өзі бағалауға және өзгені бағалауға үйреткені дұрыс деп ойлаймын. Өзін өзі бағалаудың пайдасы бала өзінің қатесін мойындауға үйренеді, сондықтан бала ең алдымен өз жұмысын өзі бағалап көреді. Сондай-ақ бала өзгенің де жұмысына баға беріп үйренеді. Бүгінгі бағалау түріне «Бағдаршамды» алдым. Мұнда оқушылар түсінгендікті көрсету үшін бағдаршамның түстерін көрнекі құрал ретінде пайдаланыңыз. 

Мысалы: оқушыларда қызыл, жасыл және сары түсті карточкалар бар, оны олар тақтаға іледі немесе жоғары көтереді (қызыл = түсінбедім, сары=түсінгендеймін, жасыл = барлығы түсінікті).

Оқушылар бағдаршамның түстерін пайдалана отырып өздерін бағалайды. Мұғалімге көрсетілген бағалауды оқушылардың күнделіктеріне жазуына болады.  

Сыныптастары бағдаршам түстерінің көмегімен таныстырылымдарды және т.б. бағалайды.

            Ойымды қорыта отырып, “Білім беру сапасын жоғарылату үшін әр мұғалім өзінін кәсіби құзыреттілігін арттыру керек” деген ұсыныс жасағым келеді.

 

   

Категория: ---

 

"Көшбасшы" қауымдастық тобының жұмыс барысынан

Автор: admin от 24-11-2018, 05:37, посмотрело: 24

0

"К&#1257;шбасшы" &#1179;ауымдасты&#1179;  тобыны&#1187;  ж&#1201;мыс  барысынан
"К&#1257;шбасшы" &#1179;ауымдасты&#1179;  тобыны&#1187;  ж&#1201;мыс  барысынан
"К&#1257;шбасшы" &#1179;ауымдасты&#1179;  тобыны&#1187;  ж&#1201;мыс  барысынан
"К&#1257;шбасшы" &#1179;ауымдасты&#1179;  тобыны&#1187;  ж&#1201;мыс  барысынан
"К&#1257;шбасшы" &#1179;ауымдасты&#1179;  тобыны&#1187;  ж&#1201;мыс  барысынан
"К&#1257;шбасшы" &#1179;ауымдасты&#1179;  тобыны&#1187;  ж&#1201;мыс  барысынан
"К&#1257;шбасшы" &#1179;ауымдасты&#1179;  тобыны&#1187;  ж&#1201;мыс  барысынан
"К&#1257;шбасшы" &#1179;ауымдасты&#1179;  тобыны&#1187;  ж&#1201;мыс  барысынан
"К&#1257;шбасшы" &#1179;ауымдасты&#1179;  тобыны&#1187;  ж&#1201;мыс  барысынан
"К&#1257;шбасшы" &#1179;ауымдасты&#1179;  тобыны&#1187;  ж&#1201;мыс  барысынан
[thumb=left]http://47.alschool.kz/uploads/posts/2018-11/1543059432_p1050827.jpg[/thumb

Категория: ---

 

№47 жалпы білім беретін мектептің бастауыш сынып мұғалімі Суюндикова Гульнара Алашевнаның шығармашылық есебі

Автор: admin от 24-11-2018, 05:17, посмотрело: 46

0

 №47 жалпы  білім  беретін  мектептің  бастауыш  сынып  мұғалімі

Суюндикова  Гульнара  Алашевнаның  шығармашылық  есебі

             Қоғамда болып жатқан өзгерістер білім беру ісінде, оқытуда бүгінгі жаңа технология жетістерін пайдалана отырып ұстаздардың өз еңбегіне жаңаша қарауын талап етеді. Ғылыми-технологиялық прогресс пен өркениетті даму дәуіріне бет бұру кезеңінде жаңа қоғамға лайықты саналы, білімді, жеке тұлға қалыптастыруға бүгінгі мектеп алдында тұрған негізгі мәселе. Сондықтан да қазіргі өмір талабына сәйкес оқу-тәрбие жұмыстарын жақсарту, білім беру жүйесін демократияландыру, ізгілендіру, рухани жетілдіру арқылы мектеп қабырғасында, жан-жақты, сөйлеу тілі дамыған, білімді, өмір сүруге бейім, іскер, өзіндік ой-талғамы бар, адамгершілігі жоғары, қабілетті жеке тұлға қалыптастыру жолға қойылып  отыр.  №47 жалпы  білім  беретін  мектептің  ұжымы  да  бұл  үдерістен  қалыс  емес. Әр  аптада  екі  қауымдастықтың  ұйымдастыруымен  мұғалімдер  арасында  жаңа  әдіс-тәсілдермен  бөлісу  мақсатында  семинарлар  ұйымдастырылып  отырады.

                          <!--[if gte vml 1]> <!--[if !vml]--><!--[endif]-->

    Үнемі шығармашылықпен жоспарланып, алдына нақты мақсат қойған, әдістемелік тұрғыдан дұрыс құрылған сабақтар  ғана  өз жемісін береді деген  ұстанымда  топ  жетекшілері  Ибраимова Баян  Данабекқызы  мен Суюндикова  Гульнара  Алашқызы  мұғалімдерге  зерттеу, іздендіру  бағытындағы тапсырмаларды түрлендіріп беріп  отырады.

        <!--[if gte vml 1]> <!--[if !vml]--><!--[endif]-->   <!--[if gte vml 1]> <!--[if !vml]--><!--[endif]-->

                                              <!--[if gte vml 1]> <!--[if !vml]--><!--[endif]-->

     Оқытудың әдіс-тәсілдер күнделікті еңбек барысында мұғалімнің осы салаға сіңірген сапалы қызметі нәтижесінде байып кеңейеді, белгілі бір ғылыми жүйеге түседі. Сабақ кезінде білім берудің мемлекеттік стандарт талаптары, оқушының білім аясы, мөлшері, білім беру сабақтастығы, берілген білімнің түпкі нәтижесі ескеріледі. Оқушы білімнің түпті нәтижесіне жету деген сөз жаңаша оқыту технология талаптарын қатаң сақтаудан туындайды.

                                             <!--[if gte vml 1]> <!--[if !vml]--><!--[endif]-->

       Қазақстан Республикасының “Білім туралы” Заңы білім берудің ұлттық моделін дамыту бағытындағы мақсаттарды көздейді. Осы тұрғыда білім беруді жаңашаландырып, оның жаңа жүйесін жасап, дәстүрлі жүйеден ерекше болуын қамтамасыз ету басты парыз. Бүгінгі ұстаздар қауымның бала тәрбиелеудегі, білім берудегі озық ұстанымдар мен байланыстыра отырып, әр баланың қабілетін, талантын ашу, өзіне-өзінің сенімін нығайтып, жол ашуына түрткі жасау-міне, бүгінгі білім беру, тәрбие ісінің басты міндеті.

                                             <!--[if gte vml 1]> <!--[if !vml]--><!--[endif]-->

      Қазіргі таңдағы еліміздегі білім беру жүйесін ең басты міндеті-білім берудің ұлттық моделіне өту арқылы жас ұрпақтардың білім дейгейі халықаралық дәрежеге жетелеу. Демек, ескі сүрлеуден арылып, жаға жолдан іс бастайтын сәт ұстаздар қауымына туған тәрізді. Мұғалімдер алдында оқыту мен тәрбиелеудің жаңа технологияларын қолдана отырып, жеке тұлғаның дамуына жағдай туғызу қажеттілігі тұр.

           <!--[if gte vml 1]> <!--[if !vml]--><!--[endif]-->   <!--[if gte vml 1]> <!--[if !vml]--><!--[endif]-->

      Қазіргі білім беру саласындағы оқытудың озық әдістерін меңгермегенше сауатты, жан-жақты маман болу мүмкін емес. Жаңа әдіс мұғалімнің өзін-өзі дамытып жан-жақты маман болу үрдісін тиімді ұйымдастыруына көмектеседі.

 

                                                <!--[if gte vml 1]> <!--[if !vml]--><!--[endif]-->

     Сабақта тиімді жұмыс түрлерінің жан-жақты орындауының, ойластырылуы мұғалімнің біліктілігімен әдістемелік шеберлігіне байланысты. Ұстаз үшін ең басты мәселе-оқыту әдісін дұрыс тандай білу.

             <!--[if gte vml 1]> <!--[if !vml]--><!--[endif]-->    <!--[if gte vml 1]> <!--[if !vml]--><!--[endif]-->

         Осындай бағытта жұмыс жасалғанда ғана мектептегі білім беру сапасын жоғарлатуға болады.Неге десеңіз, білім беру сапасының жоғарлауы мұғалімнің және педагогикалық ұжымның идеяларының, оның жұмыс тәсілі мен әдісінің сапалы нәтижеге беретін тиімді тәжірибе іспеттес оқу-тәрбие үрдісінде өтетін шығармашылық жұмысының жемісі.

 

Категория: ---