План развития школы
Алматы қаласы Білім басқармасы «№47 жалпы білім беретін мектеп»
КММ МЕКТЕПТІ ДАМЫТУ ЖОСПАРЫ
МДЖ мақсаты: Жаңартылған білім беру мазмұнындағы оқыту мен білім алудағы жаңа тәсілдерді іске асыру
«Мәңгілік Ел» ұлттық идеясын іске асыру жағдайында адам тұлғасын тәрбиелеу. Мектеп – денсаулық аралы.
Басымдықтар |
Табыс критерийлері |
<!--[if !supportLists]-->1. <!--[endif]-->Қоғамдастық құру арқылы, заман талабына сай педагогтардың кәсіби біліктілігі мен педагогикалық шеберлігін жетілдіру;
<!--[if !supportLists]-->2. <!--[endif]-->Математикадан білім сапасын арттыру;
<!--[if !supportLists]-->3. <!--[endif]-->Өзін-өзі анықтауға қабілетті, көп тілді, жан-жақты тұлғаны дамыту;
<!--[if !supportLists]-->4. <!--[endif]-->Рухани-адамгершілік қасиеттер қалыптасқан тұлғаны тәрбиелеуде, мектеп және жанұя ынтымақтастығын дамыту;
<!--[if !supportLists]-->5. <!--[endif]-->Білім беру үдерісіне денсаулық сақтау технологияларын енгізу арқылы балалардың денсаулығын сақтау және нығайту;
<!--[if !supportLists]-->6. <!--[endif]-->Мамандық таңдауға дұрыс бағыт беру, мектеп бітіргенде түрлі салаларда еңбек жасауына мүмкіндік туғызу
|
Оқушы:
5-6 сыныптарда жаратылыстану, 7-8 сыныптарда физика, информатика,биология пәндері ағылшын тіліндегі терминологиялық түсініктерді меңгереді; 9-11 сыныптарды тарих пәнінен орыс тіліндегі терминологиялық түсініктерді пайдаланалады;
Мұғалім:
|
Р/с № |
Атқарылатын іс-шаралар |
Мақсаты |
Табыс критерийлері |
Жауапты адам |
Мерзімі |
Мониторинг жүргізу |
1. |
Мектеп әкімшілігінің мүшелерімен кездесу ұйымдастыру. |
Өзін-өзі тануға,шығармашылыққа қабілетті, дені сау, руханилығы мен адамгершілігі, әлеуметтілігі жоғары оқушы тұлғасын дамытуға бағытталған тәрбиелеу және білім беру ортасын құру |
Мектеп оқушыларының «Мәңгілік Ел» жалпыұлттық патриоттық идеясының рухани-адамгершілік құндылықтары мен салауатты өмір салтын, мәдениетін қалыптастыру
|
Мектеп директоры |
Тамыз |
Директор , oрынбасары, психолог, әлеуметтік педагог, әдістемелік бірлестік жетекшілері |
2. |
Ұжым мүшелерімен кездесу өкізу. |
“Математика” пәні бойынша білім сапасын көтеру, функционалдық сауаттылықты дамыту |
Мектепте білім беру сапасын жетілдіру және жаңарту: мектеп шәкірттерінің жаратылыстану-математика пәндер саласы бойынша 65% білім сапасына қол жеткізу |
Мектеп директоры |
Қыркүйек - қазан |
Директор,oрынбасары, психолог, әлеуметтік педагог ,әдістемелік бірлестік жетекшілері, мұғалімдер |
3. |
«Қоғамдастық - өзгеріс енгізу негізі» тақырыбына коучинг өткізу. Қоғамдастық құрудың қажеттілігін түсіндіру. |
Қоғамдастық құру арқылы білім берудің сапасын арттыру. Заман талабына сай педагогтардың кәсіби біліктілігі мен педагогикалық шеберлігін жетілдіру, шығармашылығын арттыру, педагогтардың сөйлеу мәдениетін жоғары деңгейге жеткізу |
Қоғамдастық мүшелері қоғамдастық құрудың қажеттілігін түсінеді. |
Мектеп директоры, директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары |
Қараша- желтоқсан |
Директор, Үйлестіруші топ, Зерттеуші топ, Дамытуші топ |
4. |
Қоғамдастық мүшелерімен кәсіби сұхбат жүргізу |
Ынтымақтастық арқылы, өзін- өзі дамыту мен жетілдіруге ұмтылатын, барлық жағдайларда үш тілде коммуникативтік қызметі өзара байланысты қызмет түрлерін жүзеге асыра алатын, бірнеше тілді меңгерген, әлеуметтік және кәсіптік жағына өзін-өзі анықтауға қабілетті, көптілді, жан-жақты тұлғаны дамыту. |
Үйлестіруші, зерттеуші және дамытушы топтардың мүшелері өз тобының мақсаттары мен міндеттерін айқын үсінеді |
Мектеп директоры, директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары |
Әр тоқсан сайын |
Директор, Үйлестіруші топ, Зерттеуші топ, Дамытуші топ |
5. |
Коучинг: «Талантты және дарынды балаларды оқыту» |
Орыс, ағылшын тілі пәндерінің білім сапасы жоғарлауына себеп болатын, ағылшын тілі,орыс тілі пән мұғалімдерінің кәсіптік және әдістемелік деңгейлерін көтеру Қатысушыларға талантты және дарынды балалармен жұмыс жүргізу жолдарын түсіндіру |
Мектепте білім беру сапасын жетілдіру және жаңарту: жаратылыстану-математика бағытындағы пәндерге терминдік деңгейде ағылшын тілін кіріктіру
|
Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары |
Қаңтар - ақпан |
Директор,oрынбасары, психолог, әлеуметтік педагог ,әдістемелік бірлестік жетекшілері, мұғалімдер |
6 |
Сабаққа қатысу арқылы кері байланыс беру |
Отбасында табысты бала тәрбиелеу, ата-аналармен ағарту жұмыстарын ұйымдастыру, рухани-адамгершілік қасиеттер қалыптасқан тұлғаны тәрбиелеуде, мектеп және жанұя ынтымақтастығын дамыту |
Бірыңғай ізгілікті, игілікті, тәрбие ортасын, біртұтас педагогикалық кеңістік құру мақсатында отбасы әлеуетін әлеуметтік-мәдени жұмылдыруда педагогтар мен ата-аналар арасында серіктестік қарым-қатынасты орнату |
Мектеп директоры, директордың орынбасарлары |
Әр тоқсан сайын |
Директор, директордың орынбасары |
7 |
Тәлімгерлік үдерісін ұйымдасыру. |
Білім беру үдерісіне денсаулық сақтау технологияларын енгізу арқылы балалардың денсаулығын сақтау және нығайту мәселесін кешенді шешу |
Әр бала үшін қолайлы әлеуметтік - психологиялық микроклиматын құру . |
Мектеп директоры, директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары |
Наурыз - мамыр |
Директор, директордың орынбасары, Тәлім алушы мұғалім |
8. |
Тәлім алушылармен кәсіби сұхбат |
Эко-Энерго Кешенін құра отырып, оқушылардың функционалды сауаттылығын дамытуға жағдай жасау, ғылымға , ел экономикасын көтеруге, мамандық таңдауға дұрыс бағыт беру, мектеп бітіргенде түрлі салаларда еңбек жасауына мүмкіндік туғызу |
Өз құқығын қорғай алатын, өз ұлтының рухани мәдениеті негізінде өз міндетін түсіне білетін, отбасы-тұрмыс жағдайындағы келеңсіз мәселелердің шешімін өз бетімен таба алатын, саяси қоғамдағы өмірін бағдарлай білетін түлекті тәрбиелейді
|
Мектеп директоры, директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары |
Сәуір |
Директор, директордың орынбасары, Тәлім алушы мұғалім
|
9 |
Қоғамдастық отырысы |
Қоғамдастық жұмысының мақсаттары орындалуы туралы пікіралмасу |
Жұмыс қорытындысын шығару |
Мектеп директоры, директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары |
Мамыр |
Директор, директордың орынбасары |
№47 ЖББМ КММ директорының м.а. Сейдакова Н.А.