План развития школы » КГУ "Общеобразовательная школа №47"Управления образования города Алматы
Алматы қаласы Білім басқармасының
"№47 жалпы білім беретін мектеп"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Директор:
+7(727) 254-88-79
Бухгалтер:
+7(727) 390-12-14
Нашар көрушілер
нұсқасы
04
декабрь
2018

План развития школы

Алматы қаласы Білім басқармасы  «№47 жалпы білім  беретін мектеп»

КММ   МЕКТЕПТІ ДАМЫТУ ЖОСПАРЫ

 

МДЖ  мақсаты: Жаңартылған білім беру мазмұнындағы оқыту мен білім алудағы жаңа тәсілдерді  іске асыру

«Мәңгілік Ел» ұлттық идеясын іске асыру жағдайында адам тұлғасын тәрбиелеу. Мектеп – денсаулық аралы.

 

 

Басымдықтар

Табыс критерийлері

 

<!--[if !supportLists]-->1.      <!--[endif]-->Қоғамдастық құру арқылы, заман талабына сай педагогтардың кәсіби біліктілігі мен педагогикалық шеберлігін жетілдіру;

 

<!--[if !supportLists]-->2.      <!--[endif]-->Математикадан білім сапасын арттыру;

 

<!--[if !supportLists]-->3.      <!--[endif]-->Өзін-өзі анықтауға қабілетті, көп тілді, жан-жақты тұлғаны дамыту;

 

<!--[if !supportLists]-->4.      <!--[endif]-->Рухани-адамгершілік қасиеттер қалыптасқан тұлғаны тәрбиелеуде, мектеп және жанұя ынтымақтастығын дамыту;

 

<!--[if !supportLists]-->5.      <!--[endif]-->Білім беру үдерісіне денсаулық  сақтау технологияларын енгізу арқылы балалардың  денсаулығын сақтау және нығайту;

 

<!--[if !supportLists]-->6.      <!--[endif]-->Мамандық таңдауға дұрыс бағыт беру, мектеп бітіргенде түрлі салаларда еңбек

жасауына мүмкіндік туғызу

 

 

Оқушы:

  1. Оқушылардың білім сапасы артады.
  2. Математика пәні бойынша білім сапасы көтеріледі, функционалдық сауаттылық дамиды.
  3. Бастауыш буын: Көркем еңбек, дүниетану және жаратылыстану сабақтарын ағылшын тілмен кіріктіріліп өтілуі;

5-6 сыныптарда жаратылыстану, 7-8 сыныптарда физика, информатика,биология  пәндері ағылшын тіліндегі терминологиялық түсініктерді меңгереді;

9-11 сыныптарды тарих пәнінен орыс тіліндегі терминологиялық түсініктерді пайдаланалады;

  1. Этнопедагогика мен ұлттық рухани салт-дәстүрлерді дамыту, белсенді, жасампаз, тәрбие тәжірибесіне, ата-аналарды тартуда мұғалімдердің рөлін күшейту;
  2. Оқушылардың сырқаттанушылығын төмендету және денсаулығын нығайта отырып салауатты өмір салтына деген қажеттіліктерін дамыту;
  3. Оқушыға бейінді және сұранысы жоғары мамандықты таңдап өмірде пайдалауы.

 

Мұғалім:

  1. Қоғамдастыққа мүше болу, оқытудың жаңа тәсілдерін қолдану арқылы білім берудің сапасын арттырады. Критериалды бағалау жүйесін қолданып жүзеге асыру;
  2. Кәсіби шеберлігін арттыру, интеллектуалды деңгейін көтеру, сөйлеу мәдениетін жоғарлату;
  3. Мектеп шәкірттерінің жаратылыстану-математика пәндер саласы бойынша 40% білім сапасына қол жеткізу;
  4. Жаратылыстану-математика бағытындағы пәндерге терминдік деңгейде ағылшын тілін кіріктіру;
  5. Отбасы әлеуетін әлеуметтік-мәдени жұмылдыруда педагогтар мен ата-аналар арасында серіктестік қарым-қатынасты орнату;
  6. Әр  бала үшін қолайлы әлеуметтік - психологиялық микроклиматын құру;
  7. Кәсіби бағдар кабинетінің жұмысын күшейту.

 

 

 

 

 

Р/с

Атқарылатын іс-шаралар

Мақсаты

Табыс критерийлері

Жауапты адам

Мерзімі

Мониторинг жүргізу

1.

Мектеп әкімшілігінің мүшелерімен кездесу ұйымдастыру.

Өзін-өзі тануға,шығармашылыққа қабілетті, дені сау, руханилығы мен адамгершілігі, әлеуметтілігі жоғары оқушы тұлғасын дамытуға бағытталған тәрбиелеу және білім беру ортасын құру

Мектеп  оқушыларының 

«Мәңгілік  Ел» жалпыұлттық патриоттық  идеясының  рухани-адамгершілік  құндылықтары  мен салауатты  өмір салтын, мәдениетін қалыптастыру

 

Мектеп директоры

 

Тамыз

Директор ,

oрынбасары,

психолог,

әлеуметтік педагог,

әдістемелік бірлестік жетекшілері

2.

Ұжым мүшелерімен кездесу өкізу.

“Математика” пәні бойынша білім сапасын көтеру, функционалдық сауаттылықты дамыту

Мектепте білім беру сапасын жетілдіру және жаңарту:

мектеп шәкірттерінің жаратылыстану-математика пәндер саласы бойынша 65% білім сапасына қол жеткізу

Мектеп директоры

 

Қыркүйек - қазан

Директор,oрынбасары,

психолог, әлеуметтік педагог ,әдістемелік бірлестік жетекшілері, мұғалімдер

3.

 «Қоғамдастық - өзгеріс енгізу негізі» тақырыбына коучинг өткізу. Қоғамдастық құрудың қажеттілігін түсіндіру.

Қоғамдастық құру арқылы білім берудің сапасын арттыру. Заман талабына сай педагогтардың кәсіби біліктілігі мен педагогикалық шеберлігін жетілдіру, шығармашылығын арттыру,

педагогтардың сөйлеу мәдениетін жоғары

деңгейге жеткізу

Қоғамдастық мүшелері қоғамдастық құрудың қажеттілігін түсінеді.

Мектеп директоры, директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары

 

Қараша- желтоқсан

Директор,

Үйлестіруші    топ,

Зерттеуші   топ,

Дамытуші   топ

4.

Қоғамдастық мүшелерімен кәсіби сұхбат жүргізу

Ынтымақтастық арқылы, өзін- өзі  дамыту мен жетілдіруге ұмтылатын, барлық  жағдайларда  үш тілде коммуникативтік қызметі өзара байланысты қызмет  түрлерін  жүзеге  асыра  алатын, бірнеше тілді меңгерген, әлеуметтік және кәсіптік жағына өзін-өзі анықтауға қабілетті, көптілді, жан-жақты тұлғаны дамыту.

Үйлестіруші, зерттеуші және дамытушы топтардың мүшелері өз тобының мақсаттары мен міндеттерін айқын үсінеді

Мектеп директоры, директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары

Әр тоқсан сайын

Директор,

Үйлестіруші    топ,

Зерттеуші   топ,

Дамытуші   топ

5.

Коучинг: «Талантты және дарынды балаларды оқыту»

Орыс, ағылшын тілі пәндерінің білім сапасы

жоғарлауына себеп болатын, ағылшын тілі,орыс тілі пән мұғалімдерінің кәсіптік және әдістемелік деңгейлерін көтеру Қатысушыларға талантты және дарынды балалармен жұмыс жүргізу жолдарын түсіндіру

Мектепте білім беру сапасын жетілдіру және жаңарту:

жаратылыстану-математика бағытындағы пәндерге терминдік деңгейде ағылшын тілін кіріктіру

 

Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары

Қаңтар - ақпан

Директор,oрынбасары,

психолог, әлеуметтік педагог ,әдістемелік бірлестік жетекшілері, мұғалімдер

6

Сабаққа қатысу арқылы кері байланыс беру

Отбасында табысты бала тәрбиелеу, ата-аналармен ағарту жұмыстарын ұйымдастыру, рухани-адамгершілік қасиеттер қалыптасқан тұлғаны тәрбиелеуде, мектеп және жанұя ынтымақтастығын дамыту

Бірыңғай ізгілікті, игілікті, тәрбие ортасын, біртұтас педагогикалық кеңістік құру мақсатында отбасы әлеуетін әлеуметтік-мәдени жұмылдыруда педагогтар мен ата-аналар арасында серіктестік қарым-қатынасты орнату

Мектеп директоры, директордың орынбасарлары

Әр тоқсан сайын

Директор,

директордың орынбасары

7

Тәлімгерлік үдерісін ұйымдасыру.

Білім беру үдерісіне денсаулық  сақтау технологияларын енгізу арқылы балалардың

денсаулығын сақтау және нығайту мәселесін кешенді шешу

Әр  бала үшін қолайлы

әлеуметтік - психологиялық микроклиматын құру

.

Мектеп директоры, директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары

Наурыз - мамыр

Директор,

директордың орынбасары,

Тәлім алушы мұғалім

8.

Тәлім алушылармен кәсіби сұхбат

Эко-Энерго Кешенін  құра отырып, оқушылардың функционалды сауаттылығын дамытуға  жағдай жасау,

 ғылымға , ел экономикасын көтеруге, мамандық таңдауға дұрыс бағыт беру, мектеп бітіргенде түрлі салаларда еңбек жасауына мүмкіндік туғызу

Өз құқығын қорғай алатын,

өз ұлтының рухани мәдениеті негізінде өз міндетін түсіне білетін, отбасы-тұрмыс жағдайындағы келеңсіз мәселелердің шешімін өз бетімен таба алатын, саяси қоғамдағы өмірін бағдарлай  білетін түлекті тәрбиелейді

 

Мектеп директоры, директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары

Сәуір

Директор,

директордың орынбасары,

Тәлім алушы мұғалім

 

9

Қоғамдастық отырысы

Қоғамдастық жұмысының мақсаттары орындалуы туралы пікіралмасу

Жұмыс қорытындысын шығару

Мектеп директоры, директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары

Мамыр

Директор,

директордың орынбасары

 

 

 

№47 ЖББМ КММ директорының м.а.               Сейдакова Н.А.